Internet od wielu lat jest głównym miejscem, w którym większość z nas szuka informacji. To właśnie tam można w szybki i tani sposób znaleźć odpowiedź na praktycznie każde pytanie. Dlatego właśnie coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z tego, że dobra strategia content marketingowa jest kluczem do zwiększenia świadomości marki oraz ruchu na stronie. Sprawdź czym właściwie jest content marketing oraz w jaki sposób może pomóc Ci w rozwoju e-biznesu!
Czym jest content marketing?
Content marketing, czyli inaczej marketing treści polega na systematycznym tworzeniu i publikowaniu unikalnych oraz wartościowych dla użytkowników treści. Jest to pewnego rodzaju sztuka komunikowania się z potencjalnymi klientami bez bezpośredniej sprzedaży. Zamiast w tradycyjny sposób reklamować i sprzedawać swoje produkty lub usługi, przekazujesz potencjalnym klientom atrakcyjne dla nich informacje, które mogą ich czegoś nauczyć. Dobrze opracowana strategia content marketingowa może zostać nagrodzona wsparciem i lojalnością czytelników.
Co łączy content marketing i SEO?
Wartościowa i unikalna treść jest jednym z czynników rankingowych Google i może pomóc w zwiększeniu widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Umiejętnie zastosowane działania łączące SEO i marketing treści mogą przynieść długotrwałe efekty.